Home/Campaigns/KloutBattle volgens Ogilvy en Lessius KloutBattle volgens Ogilvy en Lessius Om het nieuwe schooljaar goed in te zetten, en de aandacht te vestigen op zijn opleidingen, heeft de Lessius Hogeschool van Mechelen beroep gedaan op het agentschap Ogilvy voor zijn eerste Kloutbattle. Die moet bepalen wie een zwaargewicht is op Twitter. En wie het niet is. 2012-10-22Comment Onder het motto "Interessante gesprekken beginnen bij interessante studies" wil Kloutbattle de interactieve studenten bijeenbrengen via Twitter.Dit is het eerste platform dat volledig gebaseerd is op uw Klout score. De bedoeling? Een tegenstander kiezen, en een battle starten. Die tegenstander kan gelijk wie zijn. U wint punten bij elke retweet, mention of horden nieuwe volgers. U kan tot 9 battles tegelijk voeren, en u hebt 7 dagen om uw tegenstander virtueel in het zand te laten bijten.En de winnaar van elke KloutBattle is degene die de hoogste invloed verworven heeft in de virtuele wereld van de tweets, mentions en retweets. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address