Home/Online media/McCann Brussels: een Spotify campagne voor Tele-Onthaal McCann Brussels: een Spotify campagne voor Tele-Onthaal Tele-Onthaal, de dienst voor telefonische bijstand, is op zoek naar nieuwe vrijwilligers die zich enkele uren per week willen inzetten om te luisteren naar de telefonische oproepen. Het agentschap McCann Brussels heeft deze vraag vertaald en maakt daarbij gebruik van het streaming platform Spotify. 2012-10-22Comment Tele-Onthaal heeft een album opgenomen met de titel "A call for Volunteers". Datzelfde album werd ook in het Frans opgenomen voor Télé-Accueil, de Franstalige tegenhanger van de dienst voor telefonische bijstand. Er staat geen muziek op de albums, maar wel verhalen van bellers op zoek naar een luisterend oor. Titels van songs zoals "Mijn vierde chemo", "verslaafd aan alcohol en alleen" of "ik praat tegen de meubels" moeten de aandacht van de Spotify-luisteraars trekken zodat zij erop klikken om de songs te beluisteren en te delen via Spotify en Facebook. Achter elk verhaal volgt de boodschap van Tele-Onthaal waarin gezegd wordt dat de dienst op zoek is naar vrijwilligers.Om de campagne en het album op Spotify meer zichtbaarheid te geven, werden ook een homepage takeover, een radiospot en banners ontwikkeld. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address