Home/Web Analytics/Iets nieuw voor de optimalisering van online reclame Iets nieuw voor de optimalisering van online reclame Adobe heeft aangekondigd dat haar AdLens oplossing voortaan aangeboden zal worden samen met het SiteCatalyst platform. Deze integratie in de analytische beheerstool zou de campagnes in Search, Display en de sociale netwerken tien keer performanter moeten maken. 2012-10-10Comment Het platform voor het beheer en de optimalisering van reclamecampagnes via de search, display en sociale netwerken werd nu geïntegreerd in de SiteCatalyst, om zo de adverteerders een geavanceerde analytische oplossing te bieden waarmee zij gemakkelijker de conversie-indicatoren kunnen exploiteren, en zo hun reclame-uitgaven bijsturen en de return on investment verbeteren.Het nieuwe platform bevat immers een dashboard met alle mediacampagnes, wat bij de reporting een betere samenhang moet brengen tussen AdLens en SiteCatalyst.Dankzij de integratie van de Facebook Ads API in AdLens heeft de oplossing van Adobe nu officieel toegang tot Facebook Exchange, een reclameplatform waarmee marketing professionals publiciteit op Facebook kunnen kopen via real time veilingen.Adobe heeft bovendien aangekondigd dat AdLens ook geïntegreerd werd in het AudienceManager platform "om de display reclamecampagnes doelgerichter te maken".Als kers op de taart heeft de Amerikaanse uitgever ook de functies uitgebreid voor de doelgerichtheid en optimalisering van display campagnes, door ze te integreren in zijn andere digitale marketingtechnologieën in de cloud. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address