Home/Community marketing/Nintendo wendt zich tot Lewis PR en het sociale Nintendo wendt zich tot Lewis PR en het sociale Nintendo heeft gekozen voor het communicatieagentschap Lewis PR voor de lancering van de Wii U. De geïntegreerde benadering van public relations en sociale media heeft de doorslag gegeven... 2012-10-03Comment Merken "liken" social marketing in hun communicatie, en ze laten dat voelen. Het laatste voorbeeld daarvan is de beslissing die Nintentdo -na een competitie- genomen heeft om samen te werken met het agentschap voor advies in internationale communicatie Lewis PR, in het kader van de lancering van zijn nieuwe Wii U console op de Belgische markt. Volgens Nintendo heeft Lewis PR de klant overtuigd door zijn gecombineerde benadering van traditionele media en sociale media.De twee partners zullen er alles aan doen om de aandacht van het online en offline publiek te vestigen op de games en consoles van Nintendo, met een grote ondersteuning via social marketing.Tussen haakjes: de volgende console van Nintendo Wii U -die op 30 november in België gelanceerd wordt- zal voorzien zijn van een aanraakscherm en draaien rond Miiverse, het sociale netwerk van het merk dat nauw verbonden is met de console. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address