Proximedia gaat voluit voor het sociale

Het jaar 2012 ziet er positief uit voor de groep Proximedia, die al een uitstekend zesmaandelijks resultaat kon neerzetten dankzij zijn op de sociale netwerken gerichte diensten.

post-image-3

De resultaten van het 1e semester 2012 zijn veelbelovend voor Proximedia, vermits de groep, specialist in diverse digitale activiteiten, een EBITDA neerzet van 12,2 miljoen €, een stijging met 9,3% in vergelijking met het eerste semester 2011.

In de eerste zes maanden van het jaar noteerde Proximedia een stijging van de verkoop en diensten met 3% tegenover juni 2011: 26,8 miljoen € tegenover 26,1 miljoen €.

Op het einde van de eerste semester 2012 bedroeg de totale balans 38,18 miljoen €, met eigen middelen die met 2,7 miljoen gestegen zijn tot 14,7 miljoen €.

Volgens Proximedia zien de perspectieven voor het tweede semester 2012 er goed uit, door de invoering van een nieuwe, naar de sociale netwerken georiënteerde strategie. "Wij hebben een vernieuwend concept gelanceerd, BizBook, dat de communicatie van onze klanten op de sociale media wil stimuleren door middel van tablets die daarvoor al geconfigureerd zijn. Bovendien werd het aanbod van het filiaal BeUp (publiciteit op de zoekmachines) uitgebreid, zodat het nu ook diensten aanbiedt georiënteerd naar sociale media zoals Facebook, Google+ en LinkedIn", aldus Fabrice Wuyts, CEO van de Proximedia Groep.

Back to top button
Close
Close