Secondfloor met een opdracht voor de mediagroep IPM

Het agentschap Secondfloor heeft eerst een strategie uitgewerkt met de CEO van de groep, François le Hodey, om de architectuur te bepalen van de merken van de groep, en een nieuwe visuele identiteit te creëren voor alle afdelingen van IPM.

post-image-3

De groep IPM zal voortaan IPM Group heten, en de volgende afdelingen behoren ertoe: IPM Advertising (ex-RGP), IPM Immo (immo media), IPM Press Print (drukkerijen), IPM Content (editoriaal), IPM Extend (participaties & joint-ventures), IPM Service (CRM & more).

Tegelijkertijd ontwerpt het agentschap een communicatiecampagne voor IPM Advertising, de regie-pijler. Met een nieuwe branding en een nieuwe visuele identiteit maakt IPM Advertising (voorheen RGP) ook een sterke belofte: "We make it relevant". De regie wil "de nadruk leggen op de relevantie, zowel in de vorm als bij de achterliggende gedachte bij het dagdagelijks werk in de reclamemarkt".

Zo zal het agentschap verschillende personen van die markt (vertegenwoordigers van media-agentschappen, adverteerders, of creatieve agentschappen) ten tonele voeren in een campagne die in de B2B off&online pers gevoerd zal worden, op het terrein, maar ook op de verschillende dragers van de IPM groep.

Back to top button
Close
Close