Home/Mobile marketing/Tapptic : een goed gevuld trimester Tapptic : een goed gevuld trimester Na een zomer met heel wat publicaties in de AppStores bereidt Tapptic zich voor op een drukke herfst met meerdere projecten voor onder andere RTL, Club Med, Microsoft, Selor, … 2012-09-12Comment In de televisiewereld lanceert Tapptic de versie 2.0 van de topapplicatie voor M6. Een versie met heel wat nieuwigheden op gebied van gebruikerservaring én een innovatief design. De app is ‘socialer’ dan de vorige door de implementatie van het nieuwe Facebook systeem en kreeg een nieuwe navigatie door de ‘afstandsbedieningsfunctie ‘ die een rechtstreekse link geeft naar alle functionaliteiten. In België hebben VTM en RTL voor Tapptic gekozen om de ontwikkeling te doen van de programma-applicaties voor « Belgium’s Got Talent ». De kijkers kunnen tussenkomen tijdens de uitzendingen door gebruik te maken van de Buzzer, video’s te bekijken en te communiceren via de sociale netwerken. De nieuwigheid van de maand augustus op gebied van pers is de publicatie voor de Groupe Rossel van de Android versie « Le Soir ». Voor de film heeft Tapptic het officiële spel (Android en iOs) « Le Magazin des Suicides » ontwikkeld. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address