Palmolive verfrist zich op Facebook

Het zeepmerk Palmolive dook het water in voor de herlancering van zijn Palmolive Men gamma, met een video voor de fans van sociale netwerken.

post-image-3

Het wordt een hete zomer voor Palmolive! Het bekende merk van douchegel heeft een "dogsday" in Brussel (het was zelfs meer dan 28° op Place Stéphanie) aangegrepen om een frisse wind te laten waaien: het maakte een video waarin de beste momenten staan van zijn laatste "live" actie, een happenning die het midden houdt tussen een "flash mob" en  "candid camera", en die bedacht werd door het agentschap MEC Belgium voor de lancering van de nieuwe douchegels "Refreshing" en "Energising".

Er werden een Facebook actie ontworpen met realtime streaming, en een #Twitter, om de gebeurtenissen van die dag op de sociale media uit te zenden. De bezoekers en fans werden zelfs uitgenodigd om zich te komen verfrissen... wat sommigen dan ook meteen deden!

Kortom een mooie sociale actie overgoten met een dosis buzz via de video op YouTube.

Te zien op http://youtu.be/RWkHFz8pIq8

Back to top button
Close
Close