The Farm: start van de 4e editie

Voor het vierde jaar op rij ging BBDO op zoek naar jong talent voor een stage van drie weken in de reclamewereld: The Farm. Tijdens deze stage worden deze masters en bachelors  ondergedompeld in de wereld van de publiciteit en krijgen zij de kans om een eerste ervaring als agentschap op te doen.

post-image-3

Na een dag van preselecties werden 12 jongeren gekozen. Het werden  Aurelie Van Ransbeeck, Ine Verhaert, David martens, Roxanne Bauwens, Tijs Dejonckheere, Luca Diovisalvi, Loup Delpierre, Jasper Verlije, Jeroen De Bock, Laura Remory,  Carolien Keutgens en Jan Govaerts.

Van 6 tot 24 augustus hebben zij de opdracht om een publiciteitsagentschap op poten te zetten. Naast de opleidingen en workshops kunnen de studenten dus ook hun kunnen bewijzen via echte briefings met echt klanten.
 
The Farm heeft voor de "beste van de klas" een bonus: hij of zij zal voor een stage van twee maanden vertrekken naar BBDO Londen of BBDO Parijs, met 1.500 euro op zak.

Back to top button
Close
Close