Home/Mobile marketing/Twee nieuwe toepassingen voor IntoTheWeb Twee nieuwe toepassingen voor IntoTheWeb Het agentschap uit Luik dat gespecialiseerd is in het maken van mobiele toepassingen, IntoTheWeb, heeft twee nieuwe toepassingen gemaakt: een voor het merk J&Joy en een tweede voor b4events. 2012-07-18Comment Voor het Luikse kledingmerk J&Joy heeft IntoTheWeb een iPhone/iPad en Android app ontwikkeld. Met deze toepassingen kan men het laatste nieuws lezen over het merk, de cataloog bekijken, te weten komen waar de verkooppunten geografisch liggen, en video`s bekijken op het YouTube channel.IntoTheWeb heeft verder een applicatie ontwikkeld voor het evenementenagentschap b4events. Dat gebruikt de applicatie om haar verschillende partners (Pure FM, Classic 21, ...) te promoten tijdens de zomerfestivals.De hostessen van b4events fotograferen de festivalgangers via de iPad app (op elke foto wordt een filter gelegd, met bijvoorbeeld het logo van de partner); de persoon in kwestie moet dan een formulier aanvullen met zijn persoonlijke informatie (naam, emailadres, ...) en krijgt dan automatisch de foto in zijn mailbox.Van zijn kant heeft b4events toegang tot alle foto`s en informatie via een privé site (extranet) waarmee de iPad gesynchroniseerd wordt. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address