Home/Webdesign/BBDO: zomeractie voor de Volvo 40 BBDO: zomeractie voor de Volvo 40 Na de lancering van het model V40 in maart wou Volvo dat men deze zomer zou blijven praten over deze wagen, en hem bekend maken bij een breed publiek. 2012-07-09Comment Hiervoor heeft het agentschap BBDO de actie "If it`s All You, It`s All Yours" bedacht, waarbij iedereen zijn ideale Volvo V40 kan configureren. Op de startpagina van de site ontdekt de speler een Volvo die onder een doek verborgen is. Aan hem om zijn ideale Volvo V0 te configureren. En als die hetzelfde is als wat verborgen zit, dan is die wagen de zijne gedurende 1 jaar. De actie is gebaseerd op een online en radio campagne, waarbij ook nog een Roadshow komt. Het geheel gaat op 5 juli van start en loopt de hele zomer, tot aan de officiële lancering van de nieuwe Volvo V40. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address