Home/Web 2.0/Spa Reine campagne voor Engage BBDO Spa Reine campagne voor Engage BBDO Na een wedstrijd die gewonnen werd door Engage BBDO heeft Spa Reine een nieuwe campagne gelanceerd. Om de actie zoveel mogelijk effect te geven heeft Spa Reine een onderzoek uitgevoerd waaruit blijkt dat van d 1.000 mensen 76% van de Belgen niet volledig tevreden is van zijn levenskwaliteit. Zij willen meer genieten van de goede momenten van het leven (31%), willen meer reizen (45%), meer tijd doorbrengen met hun gezin (33%) en meer wandelen in de natuur (44%). 2012-05-30Comment Engage BBDO heef daarom haar activering opgebouwd rond een exclusief vakantiehuis dat ter beschikking staat van oktober 2012 tot september 2013. Het ligt in het hartje van de Ardennen, is beschikbaar alle weekends en in de vakantieperiodes, en kan tot 12 personen herbergen. De actie zal op de tv te zien zijn via een tag-on, in winkels via speciaal materiaal, en via gepersonaliseerde packs (unieke code op elke fles + een leaflet met uitleg). Om ervoor te zorgen dat de actie viraal gaat, is er een ludieke app op Facebook waarmee men een eerste code kan behalen voor deelname. Er is ook een massale sampling voorzien via de PRA. Elke fles bevat een unieke deelnamecode, om een eerste ervaring met de game te krijgen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address