Een suite om uw content op tablets uit te brengen

Adobe lanceert de nieuwste versie van zijn pakket tools voor uitgevers, reclamebureaus en creatievelingen die hun publiciteit en digitale publicaties willen verspreiden en optimaliseren voor  de belangrijkste tablets op de markt, en er geld mee willen verdienen.

post-image-3

Tijdens zijn jaarlijkse "Adobe Summit" evenement (dat verleden week plaats had in Londen), heeft de Amerikaanse uitgever de laatste nieuwe versie onthuld van zijn Digital Publishing Suite. De nieuwe tools daarin moeten persgroepen en uitgevers toelaten om de content te verbeteren en op een andere manier ten gelde te maken. Verbeterd zijn onder meer een betere dekking van de doelgroep, aantrekkelijkere content, en meer commerciële opportuniteiten.

Enkele van deze nieuwigheden: de content-player voor de iPhone, het delen op sociale netwerken, uitgebreide lettertypelicenties, en een geoptimaliseerde integratie met Adobe Creative Suite 6.

Adobe meldt dat haar multiplatform oplossing een 850 klanten heeft wereldwijd, die sinds april 2011 al meer dan 1.700 applicaties gepubliceerd hebben en meer dan 25 miljoen digitale publicaties gerealiseerd hebben op de iPad, Kindle Fire en Android tablets.

Volgens Derk-Jan Brand, Managing Director Benelux van Adobe, willen "de grootverbruikers van mobiele content nu dat de content dynamisch gebruikt kan worden, en willen zij hun leeservaring ook op tablets en mobiele telefoons delen".

De laatste versie van het "Zwitsers mes" van Adobe bestaat in drie versies: Enterprise, Professional, en Single.

Back to top button
Close
Close