De laatste nieuwe projecten van Dreammachine

De laatste maanden heeft Dreammachine verschillende nieuwe projecten binnengehaald. Een klein overzicht van de recente realisaties van het agentschap.

post-image-3

Zo heeft Dreammachine Euroshoes begeleid bij de lancering van haar nieuwe online winkel Avance; Dreammachine heeft een virale campagne uitgebracht op de sociale media, waar geïnteresseerden de Facebook pagina van Avance moesten verbranden om hun kortingsbon te ontdekken. Dreammachine heeft tevens een bannering campagne ontwikkeld.

Er werden ook banners ontwikkeld voor Bristol en Shoe Discount. Voor Bristol (Nederland) werd tevens een Facebook applicatie bedacht om de fans van het merk een korting te geven.

Humo vroeg aan Dreammachine om een tool te maken op zijn Facebook pagina, waarmee de fans hun eigen Humo-cover kunnen maken ("Maak zelf de allerbeste cover!").

Voor Henkel tot slot heeft Dreammachine de nieuwe Belgische en Nederlandse sites van Schwarzkopf online gezet.

Dreammachine heeft de plaatselijke versie van de site verzorgd, vermits de content van de portaalsite naar de internationale markt georiënteerd is, en heeft ook de lancering voor de Belgische en Nederlandse markt technisch begeleid.

Back to top button
Close
Close