Amplexor: meer dan 30 nieuwe websites voor Daikin

Daikin, koploper op de markt van aircosystemen, ontplooit geleidelijk aan zijn nieuwe websites (30 in totaal) in Europa en Afrika. En het is Amplexor, specialist in content management, die belast werd met de uitwerking van het project.

post-image-3

De reden voor de vernieuwing van de Daikin websites ligt bij de uitbreiding van de online verkoop, op basis van productinformatie afkomstig uit het ERP systeem. Uitgaande van de verschillende noden van de klant en specifieke vereisten (verwarming, verluchting, airco, verkoeling) heeft Amplexor een zoeksysteem ontwikkeld waarmee de klanten het juiste product voor het juiste gebruik kunnen vinden.

Voor het content management systeem maakte Daikin al acht jaar gebruik van SDL Tridion. Het bedrijf heeft beslist om over te schakelen op Tridion 2011, gecombineerd met een grondige nieuwe look voor de verschillende websites. Dankzij dit platform kan Daikin zelf de content organiseren, nieuwe nationale websites beheren en ontplooien.

Back to top button
Close
Close