Emakina behaalt de hoogste onderscheiding op de Interactive Media Award

Emakina heeft opnieuw een prijs behaald op de Interactive Media Awards, ditmaal voor een project dat het voor Delhaize Group ontwikkelde. Delhaize Dream Jobs, de internationale rekruteringscampagne van jonge afgestudeerden via de sociale netwerken, heeft immers de prijs `Best in Class` behaald in de categorie `Recrutement`.

post-image-3

Het thema van deze campagne was "De job van je dromen". Dat stelde zijn programma op Facebook voor en trok er de aandacht van de jongeren. De kandidaten konden hun profiel aanmaken op de minisite Dreamjobdelhaize.com met vermelding van hun land van afkomst, de gesproken talen en vooral hun droom als kind. Die kandidatuur werd daarna vertoond op hun newsfeed op Facebook en de vrienden van de kandidaten konden hen dan aanbevelen door hen een omschrijving te geven die volgens hen het best de kandidaat typeerde (energiek, ambitieus, intelligent, enthousiast, enz.).

De campagne had meer dan 1000 kandidaturen gegenereerd die overeenstemden met het gezochte profiel.

 

Back to top button
Close
Close