Home/Webdesign/6 Interactive Media Awards voor Emakina 6 Interactive Media Awards voor Emakina Tijdens de uitreiking van de Interactive Media Awards heeft Emakina Group twee `Best in Class` onderscheidingen gekregen voor zijn International Crisis Group en voor Panasonic, en vier `Outstanding Achivements` voor Schweppes, Test-Aankoop en Samsung, dat twee keer bekroond werd. 2012-02-22Comment Twee agentschappen van de groep (Design is Dead en The Reference) behaalden de hoogste onderscheiding: de award `Best in Class`. The Reference kreeg deze prijs voor de website van International Crisis Group, en Design is Dead voor het collaboratieve game Panasonic Evolta City.Emakina werd ook 4 keer bekroond voor `Outstanding Achievements`. De campagne Schweppesonality heeft een prijs gewonnen in de categorie `Lifestyle`. Het merk Schweppes werkt, samen met Emakina, aan een wereldwijde rebranding. SamsungWorld heeft de award gekregen in de categorieën `Community` en `Consumer Services` met zijn nieuwe online platform, dat een multichannel ontmoetingspunt is voor de Samsung-klanten die met elkaar willen discussiëren, hun mening willen delen, ... 50 Advocaten is tot slot de winnende campagne van Test-Aankoop, in de categorie `Professional Services`. Een campagne die op het web gericht is en waarmee de klanten hun klachten online kunnen formuleren en via de sociale netwerken delen. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address