6 Interactive Media Awards voor Emakina

Tijdens de uitreiking van de Interactive Media Awards heeft Emakina Group twee `Best in Class` onderscheidingen gekregen voor zijn International Crisis Group en voor Panasonic, en vier `Outstanding Achivements` voor Schweppes, Test-Aankoop en Samsung, dat twee keer bekroond werd.

post-image-3

Twee agentschappen van de groep (Design is Dead en The Reference) behaalden de hoogste onderscheiding: de award `Best in Class`. The Reference kreeg deze prijs voor de website van International Crisis Group, en Design is Dead voor het collaboratieve game Panasonic Evolta City.

Emakina werd ook 4 keer bekroond voor `Outstanding Achievements`. De campagne Schweppesonality heeft een prijs gewonnen in de categorie `Lifestyle`. Het merk Schweppes werkt, samen met Emakina, aan een wereldwijde rebranding.

SamsungWorld heeft de award gekregen in de categorieën `Community` en `Consumer Services` met zijn nieuwe online platform, dat een multichannel ontmoetingspunt is voor de Samsung-klanten die met elkaar willen discussiëren, hun mening willen delen, ...

50 Advocaten is tot slot de winnende campagne van Test-Aankoop, in de categorie `Professional Services`. Een campagne die op het web gericht is en waarmee de klanten hun klachten online kunnen formuleren en via de sociale netwerken delen.

Back to top button
Close
Close