Twee nieuwe projecten voor Plan.net

Het agentschap Plan.net heeft twee nieuwe projecten ontwikkeld. Een voor Weight Watchers, en een voor Shutterstock.

post-image-3

Na een internatonale pitch heeft Shutterstock (een beeldbank) gekozen voor Plan.net om haar diensten voor te stellen bij de verschillende doelgroepen op de Europese markt. Voor deze wedstrijd heeft Plan.Net Benelux samengewerkt met zijn zusteragentschap in Parijs en met de hele groep Plan.Net International. Buiten een actieplan voor de creatieve sector heeft Plan.Net Benelux ook een strategie ontwikkeld waarmee men zich kan focussen op nieuwe doelgroepen. En het agentschap maakt zich op om de campagne voor deze nieuwe klant uit te breiden op Europese schaal.


Een andere actie die door Plan.net ontwikkeld werd is de campagne voor Weight Watchers. De vereniging heeft immers een campagne gelanceerd om de mensen te belonen dat zich van hun overgewicht konden ontdoen en anderen aanspoorden om hetzelfde te doen en zich aan te melden. Op de sociale netwerken (Facebook en Twitter) heeft Weight Watchers getuigenissen gepost van mensen die het haalden. Die mensen werden beloond met cadeaus zoals een dagje shopping of een wellness relax.


Plan.Net Benelux heeft gezorgd voor de branding en online conversie campagne voor Vlaanderen, Wallonië en Nederland. Voor België heeft Plan.Net de aanmaak en planning beheerd van de Google Text Ads en de Facebook Text Links.

Back to top button
Close
Close