Home/Webdesign/McCann Lowe verliest Opel! McCann Lowe verliest Opel! Bij McCann Lowe werd er een historische pagina omgedraaid. Na meer dan 40 jaar goede en trouwe diensten, koos Opel Belgium ervoor om samen te werken met het plaatselijke agentschap LDV United. 2011-11-30Comment Deze keuze komt er na een zorgvuldige screening van de WPP kantoren en kadert in een meer algemene context. GM Europa heeft beslist om het Europese ATL budget toe te vertrouwen aan Scholz & Friends. De aankoop van het Scholz & Friends netwerk door WPP geeft haar toegang tot de verschillende afdelingen van de groep.Eind dit jaar gaat er een overgangsfase van start, die ongeveer 3 maanden moet duren.Vincent Van Dessel, CEO van McCann Lowe, geeft toelichting bij het vertrek van Opel: "Wij hebben een mooie palmares behaald met onze historische klant zowel op plaatselijk als internationaal vlak. Het gedwongen vertrek van het budget naar WPP heeft geen impact op ons kantoor, vermits wij niet minder dan 11 nieuwe klanten hebben en onze portfolio organisch groeit door onze diversificatiestrategie en de omvorming tot McCann 3.0". Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address