Vente-privée viert zijn tiende verjaardag en een omzetcijfer van een miljard euro

Jacques-Antoine Granjon,  oprichter van de Franse site vente-privée die gespecialiseerd is in het slijten van onverkochte voorraden van merken,  mag de tiende verjaardag van zijn site vieren en meteen ook de overschrijding van de symbolische grens van het miljard euro omzetcijfer in 2011, waarbij nog altijd 80% van de verkopen gerealiseerd wordt in Frankrijk. Maar sinds kort is het ook elders in Europa aanwezig -België, Oostenrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië-  en sinds enkele weken ook in de Verenigde Staten in samenwerking met American Express.

post-image-3

Een tienjarig bestaan, 173 miljoen producten omgezet, 15 miljoen leden, 2,1 miljoen unieke bezoekers elke dag, ... cijfers die duiden op een ongelooflijk succes, dat nog niet gedaan is, want er staan nieuwe projecten in de steigers: de lancering van de site Vente-privée-Voyage, een agentschap op het web, de gelegenheidsverkoop (Oneday, elke dag een ander product), de verkoop van theatertickets (VPTicket), en de verkoop van coupons (Rosedael).

Back to top button
Close
Close