Sanoma lanceert SheDeals.be

Op zijn beurt investeert deze uitgever in Social Shopping, met een platform voor zijn vrouwelijk lezerspubliek.

post-image-3

De liefde tussen de uitgevers en de online groepsaankopen duurt onverminderd voort. Na Rossel, IPM, Concentra en (binnenkort) Roularta is het de beurt aan Sanoma om zijn geesteskind te lanceren: SheDeals.be.

Sanoma wil gebruik maken van het gezamenlijke lezerspubliek van haar drie belangrijkste magazines: Libelle, Feeling en Flair,  volgens de uitgever samen goed voor 2,6 miljoen vrouwen in België.

Buiten de focus op het vrouwelijke trekt Sanoma ook de kaart van segmentering per product. Op de site wordt de internaute gevraagd naar haar voorkeuren: tuin, decoratie, schoonheid, gastronomie, enz., zodat er meer gepersonaliseerde aanbiedingen en kortingen verstuurd kunnen worden.

Op die manier vermijdt Sanoma een terrein dat al voor een groot deel ingenomen werd door pioniers als Groupon of Groupolitan.

Back to top button
Close
Close