150 miljoen views bij Ligatus

Hot! Het performance gebaseerde netwerk van de groep Bertelsmann breidt zijn netwerk premium partners uit met de komst van een mooie handjevol Belgische media: Bayard/Roularta, Express.be, IPM, MSN.be, Famidoo.be en Baby.be.

post-image-3

De Duitse specialist in performance marketing (het platform levert via zijn netwerk in Europa meer dan 12 miljard reclameviews af per maand, voor meer dan 500 reclamecampagnes) zet nu de aanval in op de Belgische markt. Nadat hij er eerder al in slaagde om de groepen Roularta (Knack, Trends, DataNews) en RTL voor zijn kar te spannen, versterkt Ligatus nu zijn positie op onze Belgische markt door nieuwe partnerschappen af te sluiten met de sites Express.be, Famidoo en Baby.be (het eerste gezinsportaal), MSN.Be, Bayard/Roularta (Plusmagazine.be en Telepro.be), IPM (Lalibre, LDH en Cinebel), goed voor 150 miljoen reclameviews per maand. Je zou voor minder...

De sleutel van het succes van het Ligatus premium netwerk? Transparantie, innoverende formats, en een model voor facturatie op basis van performantie (de klant betaalt enkel de prestatie, ofwel per klik, ofwel per lead).

Volgens Ligatus kunnen de adverteerders dankzij de relevantie en de efficiency van het algoritme de Belgische internauten doelgericht bereiken, die al surfen op de 150 sites van de premium partners van Ligatus France, zoals Le Figaro, Boursorama, les Echos of 01.net.

Tot de bekendste klanten van Ligatus in België behoren Club Med, DisneyLand, Exact, Generali, ING, Microsoft P&G, Rabobank, Telenet. Alle advertenties worden voorgesteld in de vorm van tekstlinks verrijkt met generische afbeeldingen. Elke publiciteit is geïntegreerd in een redactionele omgeving.

Back to top button
Close
Close