Home/Campaigns/De "IAB MIXX Awards 2011" zijn voor…. De "IAB MIXX Awards 2011" zijn voor…. De 5de editie van de IAB MIXX Awards vond plaats op 27 oktober jongstleden in het huis “The Egg”, in het hart van Brussel. De jury heeft zijn verdict gegeven in aanwezigheid van 500 personen die allemaal speciaal tot daar waren gekomen om de ceremonie, die de beste interactieve campagnes van het jaar beloont, bij te wonen. Ontdek hier in alle exclusiviteit de winnaars ... 2011-10-28Comment De jury, voorgezeten door Hugues Rey (HAVAS Media), was samengesteld uit de volgende 9 leden: Patricia Boydens (Rabobank.be), Nicolas Deturck (D`Ieteren), Tanja Smits (Electronic Arts), Damien Nicolas (MEC Global), Didier Ackermans (Aegis Media/Isobar), Geert Desager (Tribal DDB & COO DDB), Hans Kerkhoff (Boondoggle) en Alexis Lebedoff (Microsoft Advertising Belux).Winnaars van de MIXX Awards 2011:Category Brand awareness & Positioning:Duval Guillaume Modem - "Bikers" - Carlsberg: GoldUBIQUITY - "Heaven on Earth" - AXE Excite: SilverTBWA Brussels - "De gangmakers" - KBC Jongeren: BronzeCategory Direct Response & Lead Generation:Ogilvy Group - "Ford Transit 45" - FORD: GoldTBWA - "Beer Adoption" - Maes: SilverEmakina - "Test-Aankoop" - Test-Aankoop: BronzeCategory Best Brand/Product Launch: These Days - "The Voice" - Nokia Navigation: GoldDuval Guillaume Modem - "Safest Route" - Ethias Insurance: SilverProphets - "A phygital tour in the MAS" - MAS Museum: BronzeSpecial Experimental & Innovative Award Prophets - "A phygital tour in the MAS" - MAS MuseumAgency of the Year: Duval Guillaume ModemE-Advertiser of the Year: FORD Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address