Netlash-bSeen maakt de nieuwe sites van Humo en Handelsbeurs

Netlash-bSeen heeft de site van het Vlaamse magazine bedacht en ontwikkeld. Het opzet: de site "gebruiksvriendelijker en beter gestructureerd" maken.

post-image-3

Volgens Netlash-bSeen, moet deze upgrade van de Humo-site "leiden tot een grotere aanwezigheid in de verschillende digitale media. De site werd daarom grondig vernieuwd om haar tegelijk meer gestructureerd en gebruiksvriendelijker te maken. De navigatie werd vereenvoudigd, en de interactiviteit verhoogd".

In diezelfde periode heeft Netlash-bSeen ook de site vernieuwd van de Gentse concertzaal Handelsbeurs.

Bij de nieuwe site werd de eigen stijl van het bedrijf geëerbiedigd, terwijl het gebruiksgemak verbeterd werd voor toegang tot foto-, audio- en videobestanden. De dialoog met de muziekliefhebbers wordt verzekerd door reageermodules en links naar Twitter en Facebook.

Om de site gebruiksvriendelijk te maken voor smartphones en tablets, werd zij ontwikkeld volgens het principe van "responsive design".

Back to top button
Close
Close