Base Check op het speelterrein van Groupon!

Base Check, dat een verzameling wil zijn van mobiele stadgidsen voor jongeren, dekt de 10 belangrijkste steden van België. Met content, nieuws, en een koopjeshoek, maar ook met "Exclusieve deals" gebaseerd op het couponing principe. Schiet het onder de duiven van Groupon?

post-image-3

Deze toepassing bevat de belangrijkste belangstellingspunten van de jongeren: van "waar eten en drinken", tot uitgaan, via multimedia, mode en muziek. De app richt zich tot 10 steden: Antwerpen, Gent, Brussel, Kortrijk, Leuven, Hasselt, Louvain-la-Neuve, Bergen, Luik en Namen.

De app van Base wil alle mogelijkheden van de smartphone benutten om enkel de meest relevante content te selecteren. Hiervoor gebruikt hij geolocalisering per GPS. Het idee is dat men de jongeren e-coupons aanbiedt die op het juiste moment op hun scherm verschijnen.

De handelaar kan de afgebeelde e-coupon valideren. Alle informatie kan men op een landkaart bekeken worden. Tot de deelnemers behoren (afhankelijk van de stad) Subway, The Foodmaker, Saturn, United Brands, en plaatselijke broodjeszaken, pizzeria`s, pastawinkels.

Uiteraard is er ook marketing: men moet geen Base Check zijn om de app te kunnen testen, maar enkel de klanten hebben toegang tot alle diensten en kunnen alle functies gebruiken. En hebben dus toegang tot de deals, en de hele content. De app bestaat in versies voor iPhone/iOS, Android en Blackberry. Voor de andere mobiele OS is het mogelijk om de app te downloaden op de mobiele site m.basecheck.be

Deze app kadert in de lancering van Base Check, het nieuwe tariefplan dat zich richt tot de 18 tot 30-jarigen (100 Mb data, onbeperkte sms en 15€ belkrediet, voor 15€).

Back to top button
Close
Close