Home/Mobile marketing/De iPad lokt de bedrijven De iPad lokt de bedrijven Alle indicatoren wijzen erop: de iPad heeft de IT-sector grondig overhoop gegooid. Een zoveelste onderzoek, uitgevoerd door ChannelInsider (NetMediaEurope) bevestigt de doorbraak van tablets en smartphones in het bedrijf. 2011-10-14Comment De laatste barometer, uitgevoerd door het Franse online magazine ChannelInsider, bevestigt de doorbraak van de tablet van Apple in "leidinggevende kringen van het bedrijf" in de volgende drie jaar. Het onderzoek schat dat de iPad tussen de 40 en 63% van de bedrijfsprofielen kan verleiden, ten nadele van de ultraportables en klassieke notebooks. En van de weeromstuit zou het enthousiasme voor de tablet van Apple ook de concurrentie ten goede moeten komen, zoals de tablets gebaseerd op het OS van Google, Android, en dat van Microsoft, dat met Windows 8 opnieuw in bedrijven wil investeren.Ter informatie: volgens een onderzoek van Comscore US uit de maand augustus zou de iPad goed zijn voor 97,2% van de tablets met internetverbinding in de Verenigde Staten. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address