Home/E-commerce/Pixmania ontwikkelt haar cross-channel strategie Pixmania ontwikkelt haar cross-channel strategie De e-commerce groep Pixmania (en haar filiaal E-Merchant) kiezen voor de Selligent Interactive Marketing oplossing, om de doelgerichtheid van zijn aanbiedingen te optimaliseren en gebruik te maken van alle mogelijkheden tot interactie met de klanten. 2011-09-26Comment De Europese e-commerce gigant Pixmania, met zijn BtoC (Pixmania.com, MyPix.com) en BtoB sites (Pixmania-pro.com) die elke maand meer dan 30 miljoen unieke bezoekers lokken, wilde een gepersonaliseerde crosschannel dialoog ontwikkelen met zijn klanten, om hun tevredenheid en getrouwheid te verhogen.Dat is nu gebeurd, dankzij de adoptie van de Interactive Marketing oplossing van Selligent, die alle communicatie met de gebruikers automatiseert en personaliseert.Na een tender werd deze oplossing weerhouden omwille van zijn ergonomie, zijn gemak om scenario`s uit te werken, en de autonomie bij het beheer van marketingcampagnes; dat waren doorslaggevende criteria bij de keuze van deze oplossing. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address