Home/People/Cross-mediaal bureau Antenno breidt uit Cross-mediaal bureau Antenno breidt uit Het Antwerpse marketing- en communicatiebureau Antenno laat weten dat het drie medewerkers heeft aangetrokken. 2008-07-14Comment Het acht-koppige bureau dat ondermeer werkt voor Stad Antwerpen, De Lijn, Samdam, Xylos, Swiss Life, De Vlaamse overheid en Q8 en zich onder andere specialiseert in cross-mediale campagnes verwelkomt ondermeer Flor Aguilar. Deze studeerde aan de GTO universiteit in Mexico, de universiteit van Madrid en Sint-Lukas te Antwerpen. Na haar studies werkte Flor eerst als freelance Grafische Vormgever voor ondermeer het Koninklijk Museum voor Midden-Afrika. Nadien ging ze aan de slag bij BUT waar ze ingezet werd op klanten zoals Toyota, Start People en Mobistar. Bij Antenno verstevigt Flor het creatief team. De tweede nieuwkomer, Tomas Vivijs, werkte als PR adviseur voor Trimedia en Hill & Knowlton. In deze functie begeleidde hij PR en communicatiecampagnes voor ondermeer. Microsoft Xbox, Mio Technology, Hewlett Packard en Swiss Life. Bij Hill & Knowlton werkte hij ook mee aan de uitbouw van de online communicatiecel. Als Marketing- en Communicatieadviseur bij Antenno focust Tomas op de strategische fundering en conceptuele ontwikkeling van de verschillende projecten. Scott Dirkx tenslotte is specialist in ASP(.net) en versterkt het team vanuit zijn webtechnische expertise. Scott werkte voordien ondermeer voor Kluwer. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address