MINI BELUX geven je redenen om geen MINI als bedrijfswagen te kiezen

The Marcom Engine (Serviceplan, Monks & Berylls) lanceerde een gedurfde nieuwe B2B- campagne voor MINI BELUX met als titel: “MINI. BUSINESS AS UNUSUAL.” Deze campagne, speciaal ontwikkeld voor het professionele publiek van MINI, daagt niet alleen het klassieke idee van een bedrijfswagen uit, maar doorprikt ook vrolijk de ballon van de typische bedrijfscultuur.

post-image-3
Centraal in deze campagne staat één simpele, maar krachtige gedachte: graag naar het werk gaan. MINI is niet zomaar een auto, het is een bron van plezier, creativiteit en welzijn op de werkvloer. Met deze campagne positioneert MINI zichzelf niet alleen als een voertuig, maar als een katalysator voor werkgeluk. 

MINI. BUSINESS AS UNUSUAL.” markeert een nieuwe creatieve koers voor MINI Professional, waar de focus op mensen hand in hand gaat met de uitgesproken MINI- attitude. De campagne speelt op humoristische wijze in op de onverwachte ‘bijwerkingen’ die een MINI in je bedrijfswagenpark kan veroorzaken. 

5 redenen om geen mini als bedrijfswagen te kiezen
  1. Hr draait overuren. Om alle spontane sollicitaties op te volgen. 
  2. Je zult je financiële planning opnieuw moeten maken. Want de kost van je wagenpark blijkt goedkoper dan voorzien. 
  3. Grote kans op jaloezie. Als één iemand een MINI krijgt, wil de rest er meteen ook een. 
  4. Extra bureauruimte nodig. Plots rijdt iedereen graag naar kantoor. 
  5. Concurrenten sturen spionnen. Ze willen weten hoe jij je medewerkers zó gemotiveerd houdt. 
Deze luchtige, slimme campagne wordt uitgerold via print, OOH, DOOH, paid media, de MINI-website en gerichte mailings – een 360°-ervaring voor elke professional met smaak (en gevoel voor humor). 

In de spotlight staan drie elektrische toppers: de MINI Aceman, de MINI Countryman en de MINI Cooper – stuk voor stuk een mix van innovatie, stijl en duurzaamheid. 
 
Back to top button
Close
Close