Christophe Crasselts vervoegt BeInfluence Europe als New Business Director Benelux

BeInfluence Europe, een van de toonaangevende influencer marketingagentschappen in Europa, kondigt de komst aan van Christophe Crasselts als New Business Director Benelux. Met deze strategische aanwerving wil het agentschap zijn groei en ontwikkeling in de regio verder versnellen.

post-image-3
Een gedeelde ambitie 

BeInfluence werd in 2019 opgericht door Thomas Angerer en Boris Kaisin en heeft zich sindsdien gepositioneerd als een referentie binnen de Europese influencer marketingsector. 

Twee jaar op rij stond BeInfluence in de top 2 van snelst groeiende influencer agentschappen in Europa (Financial Times), het werd het eerste Europese influencer agentschap ooit dat een prestigieuze Pencil won op de D&AD Awards (2025), werd verkozen tot Specialist Agency of the Year bij de Belgische Agency Of The Year-awards, en was het meest genomineerde onafhankelijke agentschap ter wereld bij de Global Influencer Marketing Awards 2025 met acht nominaties (waaronder in de hoofdcategorie "Global Influencer Marketing Agency of the Year"). Kortom: een uitzonderlijk parcours. 

Vandaag is BeInfluence actief in 30 landen en telt het 50 medewerkers, verdeeld over de kantoren in Brussel en Parijs. Het agentschap heeft meer dan 1000 campagnes gerealiseerd voor klanten als Carrefour, Amazon, Pernod Ricard, Peugeot, de Europese Commissie en de Belgische en Franse overheden. Wat hen onderscheidt: een aanpak die ambitie, authenticiteit, strategische excellentie en creativiteit combineert. 

Het is precies deze ambitieuze dynamiek die Christophe Crasselts overtuigde om zich bij BeInfluence aan te sluiten. “BeInfluence vervoegen betekent instappen in een avontuur waarin creativiteit en strategische relevantie centraal staan in elk project. Het groeipotentieel in de Benelux is enorm, en ik kijk ernaar uit om sterke, duurzame relaties op te bouwen met merken die écht het verschil willen maken,” vertelt hij. 

Voor zijn komst naar BeInfluence werkte Christophe meer dan tien jaar bij Ogilvy Social.Lab België, waar hij de rol van Chief Client Officer opnam. Hij leidde er de groei van het agentschap door belangrijke accounts zoals Orange, Volvo en Actiris binnen te halen, en stond mee aan het roer van impactvolle en bekroonde campagnes zoals MixForBoobs met NRJ België. 

Zijn expertise op vlak van groeistrategie, business development en key account management vormt een grote meerwaarde voor de volgende groeifase van BeInfluence. 

In zijn nieuwe rol zal Christophe Crasselts verantwoordelijk zijn voor het versterken en versnellen van de commerciële strategie van het agentschap, het uitbouwen van nieuwe partnerships en het stimuleren van organische groei in de Benelux, de thuismarkt van het agentschap. 

“Christophe belichaamt perfect wat we zoeken: bewezen ervaring in business development en groeistrategie, een uitgesproken ambitie en de overtuiging dat influencer marketing vandaag een van de krachtigste én creatiefste hefbomen is voor merken. We zijn ontzettend blij met zijn komst en kijken ernaar uit om samen verder te bouwen aan het BeInfluence-verhaal!” aldus Thomas Angerer, co-founder en Chief Creative Officer van BeInfluence Europe. 

Hij besluit: “Zijn komst is een sterk signaal van onze ambitie om onze positie als leidend agentschap in de Benelux te versterken en onze Europese expansie voort te zetten.”
Back to top button
Close
Close