Moeiteloze kracht, uitzonderlijke zorg: Braun maakt het voorjaar heet met de CareStyle 9-campagne samen met Mediaplus

Dit voorjaar tilt Braun kledingverzorging naar een hoger niveau van gemak en efficiëntie met de lancering van een krachtige campagne voor zijn premium strijksysteem - de CareStyle 9. Ontworpen voor wie topprestaties wil zonder gedoe, wordt de CareStyle 9 gepositioneerd als de slimme oplossing voor krachtig, precies en moeiteloos strijken.

post-image-3

De campagne werd strategisch ontwikkeld en geactiveerd door Mediaplus en loopt gedurende drie impactvolle weken in april en mei. Ze is te zien op schermen in zowel Vlaanderen als Wallonië met een stijlvolle televisiespot van 20 seconden. De campagne richt zich op mannen en vrouwen tussen 35 en 64 jaar die waarde hechten aan premium kwaliteit en slim design in het dagelijks leven.

De tv-spot wordt uitgezonden op een groot aantal zenders en is bedoeld om directe verkoop te stimuleren én de spontane merkbekendheid van Braun te versterken als toonaangevende naam in de strijkcategorie.

Door de CareStyle 9 op primetime te tonen, zetten Braun en Mediaplus het strijksysteem in de kijker dankzij technologie die een moeiteloze strijkervaring biedt met professionele resultaten.

Back to top button
Close
Close