BeInfluence Europe wint aanbesteding van Groupe SEB voor België

BeInfluence Europe, het bekroonde influencer agency gedreven door een team van creatieve rebellen, kondigt met trots aan dat het de aanbesteding van Groupe SEB heeft gewonnen voor het beheer en de uitvoering van de influencer strategie voor haar merken in België. Deze iconische merken zijn onder andere Tefal, Moulinex, Rowenta en Calor.

post-image-3

Na meerdere weken van gesprekken en presentaties tegenover andere bureaus, wist BeInfluence zich te onderscheiden door hun “out of the box”-visie, hun multi-market expertise en hun vermogen om meetbare impact te creëren via innovatieve influencer campagnes. "We zijn verheugd te kunnen bevestigen dat we hebben besloten om in 2025 met BeInfluence samen te werken voor onze influencerprojecten. De keuze was niet eenvoudig: we hebben elke inzending zorgvuldig geanalyseerd. Toch sprong hun aanpak eruit door haar relevantie, duidelijke visie en sterke afstemming op onze eigen strategie. We herkenden veel raakvlakken tussen hun pitch en onze visie op Social & Influence 2025: gestructureerd, creatief en vooral authentiek. We kijken ernaar uit om samen met hen deze plannen tot leven te brengen!" — aldus een vertegenwoordiger van Groupe SEB.

Een samenwerking gericht op creativiteit en authenticiteit

  • BeInfluence zal influencer campagnes uitrollen die als doel hebben om:
  • De sterke waarden van Groupe SEB en hun dagelijkse drang naar innovatie in de verf te zetten.
  • “Always-on” programma’s te ontwikkelen die voortdurend in contact staan met de markt en gericht zijn op sleutelgemeenschappen rond creatieve keuken, duurzaamheid en gebruiksgemak.
  • Een data-gedreven aanpak en krachtige storytelling te hanteren om de betrokkenheid en nabijheid van elk merk met het Belgische publiek te versterken.

"We zijn vereerd met het vertrouwen dat Groupe SEB ons schenkt om hun merken op de Belgische markt te vertegenwoordigen. Deze samenwerking stelt ons in staat om impactvolle, flexibele en vernieuwende campagnes te lanceren, trouw aan het DNA van de Groep en in lijn met de verwachtingen van hun consumenten." — zegt Thomas Angerer, medeoprichter van BeInfluence Europe.

Een strategisch partnerschap voor duurzame impact

Door BeInfluence Europe de regie van hun influencer strategie in België toe te vertrouwen, bevestigt Groupe SEB zijn ambitie om een sterke digitale aanwezigheid uit te bouwen, gedragen door creatieve en engagerende campagnes.

De “Creative Rebels”-aanpak van BeInfluence – een combinatie van social-first innovaties, datagedreven strategie in alle creatiestadia en doordringende storytelling – sluit perfect aan bij de doelen van Groupe SEB op het vlak van prestaties en klantloyaliteit.

Over BeInfluence Europe

Opgericht in 2019 door pioniers van influencer marketing in België, gedreven door passie voor creatie en strategie, is BeInfluence Europe uitgegroeid tot een van de snelstgroeiende influencer agencies op de Europese markt, dankzij hun "Creative Rebels" DNA.

Met een team van zo'n veertig medewerkers verspreid over Parijs en Brussel, en meer dan 1000 campagnes in meer dan 25 landen, ondersteunt het bureau inmiddels meer dan honderd merken (waaronder Amazon, Carrefour, Bouygues, Givenchy, Pernod Ricard, de Europese Commissie…) in het ontwerpen van op maat gemaakte influencerprogramma’s.

Hun unieke netwerk van creators, data-gedreven aanpak en voortdurende ambitie om de grenzen van influencer marketing te verleggen, leverden hen verschillende nationale en internationale onderscheidingen op, waaronder een eerste plaats bij de Agency of the Year Awards 2025.

Back to top button
Close
Close