Home/Market news/Qualifio en Actito versterken hun strategische en operationele samenwerking Qualifio en Actito versterken hun strategische en operationele samenwerking Qualifio en Actito, twee belangrijke spelers in digitale marketing in Europa, versterken hun strategische en operationele samenwerking onder een gezamenlijke leiding om hun ontwikkeling te versnellen. Elke entiteit behoudt haar autonomie. Dit initiatief is erop gericht om de synergieën tussen beide bedrijven beter te benutten en zo steeds krachtigere en beter geïntegreerde oplossingen te bieden voor klantgegevensverzameling en marketingactivatie. 2025-02-20Comment Leden van de QNTM-groep, Qualifio en Actito, zetten een nieuwe stap in hun samenwerking met organisatorische wijzigingen die bedoeld zijn om de impact van hun respectieve aanbiedingen te maximaliseren. Dankzij deze nieuwe aanpak kunnen beide entiteiten innovatieve platforms aanbieden die bijdragen aan een verbeterde klantervaring en een effectievere marketingstrategie. Onder leiding van Quentin Paquot, nu CEO van beide bedrijven, weerspiegelt deze gezamenlijke directie de wens om hun marktpositie te versterken en tegelijkertijd gebruik te maken van hun complementaire expertise. Qualifio & Actito: twee autonome entiteiten met een gezamenlijke leiding Qualifio en Actito blijven als afzonderlijke entiteiten opereren onder de leiding van Quentin Paquot. Door nauw samen te werken en hun respectievelijke expertise te benutten, verhogen beide bedrijven de effectiviteit van hun oplossingen en versterken ze hun marktpositie. De operationele leiding van Actito is in handen van: Marc Désenfant, Algemeen Directeur Eric Godefroid, Chief Operating Officer Benoit Delisse, Chief Technology Officer Bij Qualifio wordt de operationele leiding verzekerd door: Laurent Mélon, Algemeen Directeur en Chief Technology Officer Max Syvhonen, Chief Revenue Officer De oprichters van Actito, Kenya Rose en Benoit Denayer, nemen afscheid van hun operationele functies, maar blijven hun expertise en visie delen als leden van de Raad van Bestuur. Dit geldt ook voor Olivier Simonis, medeoprichter van Qualifio. Klanten van Actito en Qualifio blijven profiteren van een optimale service op het gebied van klantgegevensverzameling en marketingactivatie. Deze strategische samenwerking zal de weg vrijmaken voor gezamenlijke innovaties die de relevantie, personalisatie en efficiëntie van de oplossingen van Qualifio en Actito verder versterken, zonder in te boeten op kwaliteit. QNTM: een flexibel en Europees ecosysteem QNTM, gebaseerd op het principe van composabiliteit, is de Europese leider op het gebied van MarTech en biedt een volledig geïntegreerd pakket van toonaangevende oplossingen. Door het MarTech-ecosysteem te vereenvoudigen, stelt QNTM bedrijven in staat om ofwel één oplossing te kiezen, ofwel meerdere producten binnen de groep te combineren om gepersonaliseerde klantervaringen te creëren die conversie stimuleren. Dankzij deze aanpak biedt QNTM Europese merken een geavanceerd technologisch ecosysteem dat perfect is afgestemd op de marktbehoeften en regelgeving. Door hun krachten te bundelen, willen Qualifio en Actito twee perfect geïntegreerde oplossingen aanbieden die klaar zijn om toekomstige uitdagingen op het gebied van klantgegevensverzameling en marketingactivatie aan te gaan. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address