Ontdek op Digital First de voordelen van programmatic DOOH met Displayce!

Displayce, het programmatic buying-platform gespecialiseerd in Digital Out-Of-Home in Europa, zal op 17 oktober eerstkomend aanwezig zijn op Digital First als partner.

post-image-3

Displayce zal bij die gelegenheid een conferentie geven en is ook officieel organisator van de openingsavond woensdag 16 oktober.

Displayce, Europese leidende DSP in programmatic DOOH buying, stelt merken in staat om met enkele kliks hun DOOH-campagnes aan te kopen, te verspreiden en te optimaliseren. Het platform geeft toegang tot meer dan een miljoen premium DOOH-schermen, verspreid over 80 landen, en in het bijzonder tot meer dan 18.000 die in programmatic beschikbaar zijn in België.

Dankzij zijn eigen op AI gebaseerde technologie biedt het platform geautomatiseerde aankoop via schermen in real time, geavanceerde, cookieless targetingmogelijkheden op basis van locaties en doelgroepen, evenals een nauwkeurige meting van de kwaliteit en de impact van de reclamecampagnes.

Bezoek ons op Digital First en het pre-lanceringsfeest om er kennis te maken met Displayce en het belang te ontdekken van programmatic DOOH in de mediamix.
 

Back to top button
Close
Close