Home/Market news/Samsung bevestigt zijn leiderschap op de digital signage markt Samsung bevestigt zijn leiderschap op de digital signage markt De elektronicagigant onthult "Visual eXperience Transformation", een cloudoplossing die content en afstandsbediening combineert op één beveiligd platform. Met deze innovatie bevestigt Samsung voor het vijftiende achtereenvolgende jaar zijn leiderschap op de digital signagemarkt. 2024-04-24Comment Samsung is door onderzoeksbureau Omdia voor het vijftiende achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot 'nummer één displayfabrikant'. Volgens Omdia bekleedde het bedrijf in 2023 niet alleen de nummer één positie op de wereldwijde displaymarkt met een marktaandeel van 33%, maar verkocht het ook meer dan twee miljoen producten (een record voor het bedrijf). "Vijftien jaar lang nummer één zijn laat zien dat we ons voortdurend aanpassen aan de marktomstandigheden", zegt Hoon Chung, Executive Vice President of Visual Display Business bij Samsung. Samsung heeft nu een gevarieerd portfolio van displays voor verschillende commerciële behoeften. De Wall is 's werelds eerste modulaire display met micro-LED technologie. "De Smart Signage-producten van Samsung integreren moeiteloos in elke omgeving met hun vlakke, overzichtelijke look", legt het bedrijf uit. "Het Outdoor Signage portfolio is ideaal voor sportomgevingen, grote markten en oplaadpunten voor elektrische auto's. De displays zijn duidelijk zichtbaar in alle weersomstandigheden. Samsung Interactive Display van zijn kant is een interactief whiteboard speciaal voor het onderwijs en brengt educatieve tools binnen het bereik van docenten en studenten. Producten zoals The Wall All-in-One en The Wall for Virtual Production worden gewaardeerd om hun gebruiksgemak en unieke gebruiksscenario's. De recente introductie van het Visual eXperience Transformation-platform is een verder bewijs van innovatie op het gebied van beeldschermen. Deze cloudoplossing combineert content en afstandsbediening op één beveiligd platform, voor een naadloze gebruikerservaring. De wereldwijde digital signage markt groeit snel, met een verwachte jaarlijkse toename van 8%. De verwachte marktomvang in 2027 is $ 24,6 miljard, tegenover $ 14 miljard in 2020. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address