Creatieve talenten en hun diensten voor het digitale volgens Hilarious

De Belgische digitale markt bloeit dankzij haar centrale ligging in Europa en haar technologisch onderlegde bevolking, wat kansen biedt in e-commerce, fintech en digitale diensten.

post-image-3

De `war on talents` in de Belgische digitale agentschappen is een tastbare realiteit geworden, met een groeiende vraag naar gekwalificeerde experts op digitaal gebied. Deze strijd wordt nog intenser in een markt in volle bloei, waar de agentschappen met elkaar strijden om de beste talenten aan te trekken en te behouden. Hilarious zit in het middelpunt van zo’n storm. Met een indrukwekkende stijging van de 77e naar de 66e plaats toont het agentschap haar verlangen om te evolueren en te groeien in deze oorlog om het talent. Onze gelukwensen aan het bedrijf voor deze mooie stijging.

Ontdek in ons volledig rapport de complete marktanalyse en verneem waardevolle informatie. Verdiep u in de gedetailleerde analyse en praktische strategieën om uw voorsprong op de Belgische digitale markt te behouden. Maak kennis met exclusieve content en interviews waarin ons panel experts hun ervaring en ideeën met u delen.

We zetten onze reis doorheen de TOP 100 verder met Audry Van Essche, Creative Manager bij Hilarious.

In zijn analyse vertelt Audry ons zijn visie op creatieve talenten die digitale ervaringen dienen:

  • Digitale ervaringen die gespaard werden van de heersende somberheid
  • Veel te lange beslissingstermijnen
  • Een economisch klimaat gekenmerkt door uitdagingen en dreigingen
  • Merken die voortaan duurzaam denken
  • Hoe AI het werk in het agentschap overhoop gooit en de creativiteit van de medewerkers in vraag stelt
  • Het huis van geluk en bloei
  • Recepten voor het perfecte agentschap
  • Redenen om optimistisch of voorzichtig te blijven in 2024
  • Van offline naar online


Klik hier om het interview met Audry te lezen.


Back to top button
Close
Close