De transformatie kracht van groene marketing volgens Poush

Mis het nieuwe Top 100 klassement van de digitale agentschappen in België niet. Het langverwachte moment is eindelijk aangebroken! Wie behaalt dit jaar de prestigieuze eerste plaats?

post-image-3

Met een groei van zijn omzet met meer dan 300.000 euro blijft het agentschap Poush verder klimmen in het klassement. Gelukwensen aan het team voor hun stijging in de rangschikking, wij kijken vol ongeduld naar de plek die zij volgend jaar zullen innemen!

Ontdek de volledige marktanalyse en verken waardevolle inzichten met ons volledig rapport. Verdiep u in gedetailleerde analyses en praktische strategieën om uw voorsprong op de Belgische digitale markt te behouden. Ontdek exclusieve content en interviews waarin ons panel experten hun ervaringen en ideeën met u delen!

Laat ons de reis doorheen de TOP 100 verderzetten met Lionel Godefroid, Head of Production bij Poush

In zijn interview legt Lionel uit hoe "groene" marketing de agentschappen verandert:

  • Stijging van de kosten die aan de marges knabbelt
  • Tariefmodellen worden in vraag gesteld
  • Impact van duurzame praktijken op het zakendoen van de agentschappen
  • "Groenere" digitale projecten
  • Een antwoord vinden op het tekort aan talenten
  • Artificiële intelligentie in alle processes
  • Expertise, een meerwaarde die het verschil maakt bij de agentschappen
  • Redenen om in 2024 voorzichtig te blijven


Klik hier om het interview met Lionel te lezen.
 

Back to top button
Close
Close