Digitale marketing, een professioneel beroep

Digitale marketing is nu alomtegenwoordig in ons leven. Het is een nieuwe manier om producten of diensten te verkopen via het internet. Het is een goede manier om een directe band met klanten te creëren.

post-image-3
Tegenwoordig gebruiken bijna alle bedrijven het, maar om het effectief te doen, kun je het beste een beroep doen op de diensten van bureaus die gespecialiseerd zijn in de sector. Deze staan bekend als merk- en influencer marketingbureaus. Dit geldt met name voor Efluenz, dat een zeer goed eerste halfjaar heeft gehad en zich heeft weten te onderscheiden van zijn concurrenten. Klanten als Boiron, Panasonic, Di en Cameleon lijken gewonnen voor de authenticiteit en het aanpassingsvermogen van het bureau. 

Ook dit jaar vertrouwt Viatris op hen voor de bewustmakingscampagne over griep in september. En het is niet de enige, want deze zomer wordt een nieuwe samenwerking tussen Boiron en Efluenz gelanceerd. Het agentschap wist het farmaceutisch laboratorium te overtuigen met zijn creatieve en moderne concept. 

Competitie maakt integraal deel uit van de activiteiten van het agentschap en het bedrijf won een campagne voor Fiets Ambassade Gent tegen 4 concurrenten. Het idee was om toekomstige studenten te sensibiliseren en te overtuigen om de fiets te gebruiken om zich in Gent te verplaatsen.

Naar aanleiding van de feedback van de vorige campagne heeft Cameleon ook de samenwerking met het team hernieuwd voor de zomercollectie. Di koos ook voor de creativiteit en originaliteit van het bedrijf voor zijn Valentijnscampagne.

Tot slot reikt hun bereik veel verder dan België, want de gigant Panasonic heeft gekozen voor de expertise van Efluenz voor hun nieuwe campagne in drie landen: Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Een van de sterke punten van dit merkmarketingbureau is ongetwijfeld zijn eclecticisme. Aanpasbaar, creatief en verrassend, Efluenz is in staat om aan de verwachtingen van alle soorten klanten te voldoen.
Back to top button
Close
Close