Retail Concepts werkt samen met Programmads

Programmads breidt zijn activiteiten uit door te profiteren van de trend om programmatische marketingactiviteiten te internaliseren. Retail Concepts (met de merken A.S.Adventure en Juttu) onderdeel van de Yonderland Group, heeft Programmads geselecteerd om hen te ondersteunen bij deze overgang.

post-image-3

Als technologisch adviseur zal Programmads Retail Concepts niet alleen voorzien van de tools van het Google Marketing Platform, maar ook technische ondersteuning, persoonlijke training en strategisch advies op maat.

Dankzij deze samenwerking kan Programmads zijn positie op de Noord-Europese markt versterken en zijn diensten uitbreiden om merken te ondersteunen bij hun overstap naar programmatic marketing.

Robbert Bremer, Team Lead Digital Traffic bij Retail Concepts, legt uit: "Samenwerken met Programmads is onze volgende stap in het proces om programmatic advertising te internaliseren. De combinatie van externe expertise en interne competenties is de sleutel voor onze voortdurende groei naar meer performante, klantvriendelijke advertenties in eigen beheer.”

"We zijn verheugd dat we zijn geselecteerd als referentie bureau om Retail Concepts te ondersteunen bij hun overgang naar programmatic marketing. We kijken ernaar uit om onze expertise in te zetten om hen te helpen hun doelen te bereiken en hun bedrijf te laten groeien", aldus Jo Delannoy, Partner & Business Development Director NE/CEE - Programmads.

Back to top button
Close
Close