Home/Innovation/De "slimme" bril van Meta verovert de Belgische markt De "slimme" bril van Meta verovert de Belgische markt De "Ray-Ban Stories" zijn verkrijgbaar in België. De slimme bril, ontwikkeld door het moederbedrijf van Facebook, onthult de nieuwste softwarefuncties ervan. 2022-03-17Comment De Meta-groep heeft samengewerkt met EssilorLuxottica, het moederbedrijf van Ray-Ban, om een reeks "slimme" technologieën te integreren in de bril, die voorzien is van twee camera`s (om foto`s en video`s te maken), luidsprekers en drie ingebouwde microfoons. Bij de Ray-Ban Stories hoort de app Facebook View (beschikbaar voor iOS en Android), waarmee u afbeeldingen en video`s kan importeren, bewerken en delen met elke sociale app die beschikbaar is op een smartphone. Het Ray-Ban Stories gamma draait rond 28 verschillende modellen van het Wayfarer-montuur (de grote klassieker van het merk sinds de jaren 1950), of Meteor, met opties die in de volgende weken beschikbaar zullen zijn, waaronder aangepaste lenzen op sterkte. Bij de monturen kan u volledig transparante glazen kiezen, of met G15-zonnefilters, of gepolariseerd, of aflopend om zich aan alle lichtomstandigheden aan te passen. De Ray-Ban Stories zullen verkocht worden aan een prijs vanaf €329 (met een compact en draagbaar herlaadetui). Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address