Home/Market news/S4M wordt Ask Locala S4M wordt Ask Locala Het promoplatform voor retailers begint zijn "rebranding" tegen een achtergrond van commerciële groei en hogere adoptie door belangrijke agentschappen en wereldwijde merken. 2022-03-13Comment Zeg niet langer S4M maar Ask Locala! Het promoplatform voor detailwinkels, restaurants en autodealers viert zijn tiende verjaardag tegen een achtergrond van internationale expansie. Van deze gelegenheid maakt het bedrijf gebruik om haar rebranding tot de naam Ask Locala aan te kondigen. Met nog altijd dezelfde missie: met behulp van mobiele marketing de business van bedrijven plaatselijk te stimuleren. Daarbij is de technologie die S4M gebruikt blijven evolueren sinds 2011. Vandaag baseert die zich op learning algoritmes die gevoed worden door gebruikersgegevens die opgehaald worden via tienduizenden campagnes. Dankzij de volledig geautomatiseerde aanpak van het marketingplatform kon een zeer krachtige tool gecreëerd worden voor de performantie van hypergelokaliseerde campagnes. De overstap van 4SM naar Ask Locala dient om het volledig gamma reclameoplossingen die het bedrijf biedt beter weer te geven. En tegelijkertijd nog duidelijker zijn plaatselijke verankering te bevestigen op de verschillende markten waar het actief is, om te beginnen België. "Het is belangrijk voor de gemeenschappen dat het goed gaat met de restaurants, winkels en autodealers. De fysieke winkels zijn het sociale weefsel dat ons allemaal bindt. Het is onze missie om hen te helpen zich aan te passen aan de nieuwe post-Covid-wereld, waar de klantervaring niet meer opgedeeld is in digitaal en fysiek, maar waar de twee naast elkaar bestaan", verklaart Christophe Collet, CEO van Ask Locala. Het bedrijf, dat in 2011 opgericht werd, heeft kantoren in Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, maar ook in België. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address