Google Analytics 4 - Hoe hiervan profiteren?

Net zoals zijn voorganger is Google Analytics 4 een web analytics platform waarmee u de belangrijkste indicatoren van een website of een mobiele app kan opvolgen. Dit datamodel bestaat al meer dan 15 jaar maar sindsdien zijn er nieuwe analytics modellen ontstaan.

post-image-3

In de digitale wereld van vandaag, waar de klantervaring en de vertrouwelijkheid van data centraal staan bij de strategie, moeten marketeers investeren in nieuwe oplossingen, om de juiste inzichten te verkrijgen over de data die zij verzamelen.

Het is vanuit deze optiek dat Amandine Duchesne, Head of Web Analytics bij Universem, u Google Analytics 4 zal voorstellen. Zij zal uitleggen hoe u van deze nieuwe versie van Google Analytics kan profiteren, met onder andere concrete tips, gebaseerd op customer cases.

Wil u meer weten over de nieuwste versie van Google Analytics 4, komt dan op 14 december naar de Data & Marketing Automation Summit. De inschrijvingen zijn geopend, en de plaatsen zijn beperkt. Ons advies: wacht niet langer om te profiteren van het EARLY BIRD TICKET.

Back to top button
Close
Close