20Something werkt aan een comeback zonder Serviceplan

20Something, het agentschap gespecialiseerd in youth marketing, verlaat Serviceplan na 2 jaar bij de Duitse groep en gaat zelfstandig verder ontwikkelen. Het agentschap, dat 10 jaar geleden werd opgericht door Jérôme Jaumotte en Benoît Vancauwenberghe, maakt zich klaar voor een comeback aan de hand van een positionering die aangepast is aan de wereld van de jongeren van vandaag.

post-image-3

Binnen Serviceplan wordt de functie van Executive Creative Director, die door Benoît Vancauwenberghe werd ingevuld, overgenomen door Sophie De Plecker (o.a. ex-Isobar en Léo Burnett). Sophie, die een background heeft in zowel creatieve als media-agentschappen, neemt de verantwoordelijkheid om alle agentschappen binnen de House of Communication een creatieve cultuur aan te leren.

Plan.Net, het digitale bureau dat door Jérôme Jaumotte werd beheerd, blijft in handen van de operationele teams. Met 'Pocket Rocket' heeft het agentschap een nieuw aanbod dat lokale en internationale teams, consultants en digitale experts met elkaar verbindt.

De twee agentschappen blijven echter met elkaar verbonden en blijven beroep doen op elkaars specifieke vaardigheden.

Back to top button
Close
Close