The Word aflevering #5: Alexandra Illiashova van The Coca-Cola Company

De vijfde aflevering van The Word, de reeks video`s rond digital marketing, geproduceerd door Broadkat en Digimedia, is nu beschikbaar! Het is Alexandra Illiashova van The Coca-Cola Company, BeLux Digital Team Lead bij The Coca-Cola Company, die voor de micro komt bij Jean-Vianney Philippe

Twee weken geleden haalden Broadkat en Digimedia Deliveroo voor de micro. En deze week is het de beurt aan Alexandra Illiashova van The Coca-Cola Company om het woord te krijgen. Haar carrière en hoe het bedrijf de customer engagement aanpakt… dat is wat u onder andere te wachten staat in deze vijfde aflevering van The Word.

De vijfde aflevering van The Word

Wat is The Word?
Jean-Vianney Philippe, oprichter van videoagentschap Broadkat en adviseur voor de Belgische premier op het gebied van digital marketing, heeft de productie van korte video`s gelanceerd. Het idee? Authentieke content brengen, die een adverteerder de gelegenheid biedt om zijn ervaring, standpunt, een aspect van zijn strategie of een carrièreadvies te delen. "Met `The Word` zoomen wij in drie minuten tijd in op de essentie van een expertise of levensvaardigheid", kondigde hij toen aan.

Het The Word kanaal op YouTube

De reeks werd enkele weken geleden officieel gelanceerd; elke twee weken zal er nieuwe content uitkomen op Digimedia en zijn social media, evenals op die van Broadkat. Stay Tuned!

Back to top button
Close
Close