The Word aflevering #2: Antoine Philippe van Etex

Het is al tijd om de tweede aflevering van The Word te ontdekken, de reeks videoclips rond digital marketing, gemaakt door Broadkat en Digimedia! Vandaag ligt de focus op Antoine Philippe, Head of Marketing & Innovation Exteriors van Etex-groep.

Verleden week gaven Broadkat en Digimedia de micro aan Deliveroo! Deze week is het Antoine Philippe, Head of Marketing & Innovation Exteriors van de Etex-groep die het woord krijgt. Zijn carrière, zijn huidige verantwoordelijkheden bij Etex en zijn carrièretips. Dat zijn de ingrediënten van de tweede aflevering van The Word, deze keer gericht op levensvaardigheden!

The Word episode 2 Key learnings with Etex

Wat is The Word?
Jean-Vianey Philippe, oprichter van het videoagentschap broadkat en adviseur van de Belgische Premier op het gebied van digital marketing, is gestart met de productie van korte videoclips. Het idee? Authentieke content vastleggen, waarbij een adverteerder de gelegenheid krijgt om een ervaring, een gezichtspunt, een aspect van zijn strategie of een carrièretip te delen. "Met  "The Word zoomen wij in drie minuten in op het essentiële van een expertise of een levensvaardigheid", kondigde hij toen aan.

Het kanaal "The Word op YouTube

De reeks werd twee weken geleden officieel gelanceerd; elke twee weken zal er nieuwe content verschijnen op Digimedia en zijn sociale media, alsook op die van Broadkat. Stay tuned!
 

 

Back to top button
Close
Close