BAM creërt Female Assocation of Marketing

BAM heeft een nieuwe Expert Hub. De Female Association of Marketing (FAM) wil de unieke en complementaire waarde van vrouwen in de marketingsector in de schijnwerpers plaatsen en het ‘glazen plafond’ doorbreken.

post-image-3

Er is geen onderscheid meer tussen mannen en vrouwen. Het is dan ook belangrijk dat ook vrouwen deel uitmaken van managementcomités en raden van bestuur en zich niet enkel op het operationele focussen. Om nog meer stappen in die richting te zetten, richten we binnen BAM de Expert Hub FAM op.” Aan het woord is Nancy Delhalle, CMO van Serviceplan en voorzitter van de gloednieuwe Expert Hub. Ze wordt bijgestaan door Karima Ghozzi (Woordvoerder, Delhaize) en Ann Hoerée (Head of agencies, Facebook).

De Expert Hub FAM wil nieuwe ideeën genereren om dit doel te bereiken en dat in samenwerking met alle actoren in de sector: adverteerders, communicatie- en mediabureaus, advieskantoren, digitale platforms, rekruteringsbureaus, scholen, overheidsorganisaties enz.

Naast partnerships met andere organisaties plannen de initiatiefnemers content, opleidingen en links met bestaande events. De ideëen zullen geconcretiseerd worden tijdens een aantal bijeenkomsten. Die vinden telkens plaats van 12 tot 14u bij Serviceplan (Bovenberg 124, 1150 Brussel) op de volgende data: 24 september, 26 oktober en 26 november.

Hierdoor wil de Expert Hub op termijn de referentie worden voor alle vrouwelijke marketingkwesties. Wie graag aanwezig wil zijn op de bijeenkomsten en deel wil uitmaken van deze groep, is steeds welkom! Mannen zijn ook welkom, trouwens! Meer informatie ook op https://www.marketing.be/expert-hubs

Back to top button
Close
Close