2018, opnieuw een druk jaar voor Mountainview

Halverwege 2018 kan het agentschap al spreken van een zeer druk jaar. Er liggen tal van nieuwe projecten op het bureau van de team.

post-image-3

Tussen digitale strategie en lancering van projecten omvatten de meeste aanvragen strategische begeleiding bij de tenuitvoerlegging van kernprojecten, die direct of indirect te maken hebben met de digitale technologie. E-commerce, sociale netwerken, go to market, communicatiestrategie, …

Als recentste project voltooit het agentschap een opdracht van 6 maanden voor de groep Tom & Co en zijn nieuwe digitale e-commerce-platform. Met de hulp van diverse partners, zoals Rise and Shine en Minale, resulteerde het project in de nieuwe site van het merk en kon de plaats van de digitale technologie in zijn ecosysteem geherdefinieerd worden. 

Parallel met zijn rol als digitale partner van Schweppes realiseerde het agentschap ook de laatste digitale campagne van het merk. Hand in hand met Maxxus stellen de teams alles in het werk om het merk en zijn innovaties te promoten op de verschillende platformen. Ontdek Indian Tonic Ginger Ale ! 

Begin 2018 vonden ook veel nieuwe klanten de weg naar het agentschap, zoals de Socialistische Partij, Engie Electrabel, Natura... Daarnaast worden momenteel tal van andere projecten gerealiseerd voor AXA, Besix, BMW, DKV, Ladbrokes en ook Schroders…

Kortom, een drukbezet team dat toch de tijd heeft gevonden om enkele dagen te genieten van een opmerkelijke reis langs de Noorse Fjorden. Ondertussen konden ze de stand van zaken opmaken van de projecten, maar ook – en vooral – genieten van enkele uren pure ontspanning en nieuwe inspiratie opdoen.

Afspraak over enkele maanden voor nieuwe avonturen!

Back to top button
Close
Close