Het agentschap blue2purple: volle bak met nieuwe merken

Voor 2018 vertrouwen Delhaize, Kinepolis, BDO, Trevi, Pawshake, I.R.I.S. Corporate, MCI, ClearSource en Studeo hun digitale mediastrategie toe aan blue2purple.

post-image-3

Adverteerders BDO, Trevi, Pawshake, I.R.I.S. Corporate, MCI, ClearSource en Studeo hebben allemaal beroep gedaan op het digitale media-agentschap blue2purple, dat binnenkort zijn tiende verjaardag viert. Referenties in binnen- en buitenland,  die een deskundige technologische strategie vereisen en een fysieke aanwezigheid bij hun internet marketingteams.

Een goed gevuld jaar dus voor blue2purple dat aan zijn adverteerders portfolio ook nog Kinepolis toevoegt, en dat terwijl het agentschap al een plek in de filmindustrie veroverd had met 20th Century Fox Entertainment. Die laatste ontwikkelingen met Kinepolis zouden trouwens niet mogelijk geweest zijn zonder de nauwe synergie met het hele team van 20th Century Fox Entertainment. De trigger bestond erin om voor de video maximaal gebruik te maken van Social en Programmatic, om zo een exclusief publiek te creëren voor zijn Search campagnes.

Na twee jaar nauwe samenwerking met een van de bekendste agentschappen op de Belgische markt, zag blue2purple de hele digitale strategie van Delhaize aan zich toevertrouwd worden, alsook het beheer van zijn digitale media-investeringen en de animatie van zijn social marketing. Een stimulerende uitdaging op zowel intellectueel als technologisch gebied. De marketing en e-commerce teams van Delhaize -dat steeds veeleisender wordt op vlak van ROI- werden bij elke fase van de oplevering betrokken.

En last but not least heeft blue2purple voor de opening van zijn kantoren in Parijs geopteerd voor de WeWork coworking space, gelegen in het 9e arrondissement. Een nieuw avontuur begint, dat in het teken staat van zowel zijn SEA als SEO consultancy.

Back to top button
Close
Close