Home/Market news/Quantum positioneert zich als eerste Native netwerk in België Quantum positioneert zich als eerste Native netwerk in België Het filiaal van AdUX (het vroegere HiMedia) dat werd gelanceerd eind 2015 wordt het eerste netwerk dat gewijd is aan Native Advertising in België en het formaat wordt voortaan beschouwd als standaard op de Belgische markt. 2017-03-21Comment Sinds begin maart hebben MSN, 2dehands.be (2ememain.be) en Heures.be (openingsurengids.be) zich aangesloten bij Quantum, die al vele uitgevers omvat zoals Kapaza, AuFeminin, Webedia (AlloCiné, 750g en JeuxVideo.com), Benchmark Group (Journal des Femmes, Journal du Net en l’Internaute), enzoverder. Het netwerk heeft een reach van meer dan 18 miljoen Unique Browsers in België doorheen een portefeuille van meer dan 170 websites. Daarbovenop biedt de oplossing lazy loading een viewability van de advertenties van bijna 100%. « De nieuwe positionering van de groep eind 2016, werpt al zijn vruchten af. Meer en meer uitgevers zijn overtuigd van onze niet opdringerige formaten. Wat betreft de adverteerders, spreken de resultaten voor zich, we komen aan CTR die tot 10 keer hoger zijn dan de standaard IAB formaten » zegt Vincent Delmotte, Managing Director AdUX/Quantum Belgium. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address