Home/Market news/Google selecteert Hybrid Media voor hun Elevator Programma Google selecteert Hybrid Media voor hun Elevator Programma Google selecteerde in België 18 agentschappen voor hun Elevator programma. De selectie werd gemaakt op basis van de groei en het potentieel van de agencies. Met dit programma wil Google de agentschappen van de toekomst helpen om te groeien en zo hun potentieel sneller te bereiken. 2017-03-13Comment Hybrid Media, een digital agency uit Antwerpen is één van de geselecteerde agentschappen voor dit programma. Ze zijn enorm blij met deze kans en bereid om het onderste uit de kan te halen zodat ze hun potentieel ten volle kunnen benutten. Ze zullen persoonlijke coaching krijgen van Robert Craven, die actief is op internationaal niveau met sterke referenties van onder anderen Richard Branson. Met persoonlijke tips en groepssessies zal Hybrid Media uitgedaagd worden om hun eigen strategie vanuit een kritisch perspectief te bekijken en te optimalieren. “We zijn blij met de selectie en we zien het als een beloning voor ons harde werk van de voorbije jaren. We zijn ook enorm gemotiveerd om onze groeiambities voor de volgende 3 jaar met behulp van een erkende methodologie, waar ik zelf honderd procent achter sta, te verwezenlijken.” Alvast Johan Elias, zaakvoerder van Hybrid Media. Newsletter Schrijf je in voor onze newsletter en check al het nieuws over e-marketing, startups, digital agencies,… Enter your Email address